zondag 27 mei 2012

Revieuw

Op kamp, mochten we even vrij rondlopen in de stad, en toen heb ik 2 rimmel lakjes gekocht, het was een ACTIE 1+1 gratis, dus hoefdde ik maar 6,99 te betalen,
 nummer 312 ULTRA VIOLET

Ik heb dit lakje gekocht omdat ik het een mooie zomerse kleur vond, en ik vond het potje er wel mooi uitzien.. ik heb het laksje er gisteravond opgedaan en het is tot nu toe goed blijven zitten, je moet we 2 lagen doen als je hem goed gedekt wil hebben.. Het is  een heel fijn kwastje want hij is lekker breed,
Prijs: 6,99
Kleur: Lila ( ULTRA VIOLET )
kwaliteit : Goed,
Dekking : Hij dekt niet helemaal super voor een best prijzig lakje..
Eindcijfer : 8,4

Eigenlijk telt voor deze lak hetzelfde, ook een 8,4
deze heb ik nu op mijn teen nagels,
313 COCKTAIL PASSION,

Lieefs,

3 opmerkingen:

  1. hoe heb je die achtergrond gedaan ?
    die heb je denk zelf ingesteld?
    hoe doe je dat ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst bovenin naast nieuw bericht ontwerp aanklikken dan dan iets met HTML en dan kan je je achtergrond instellen
      Xoxoxo

      Verwijderen