zaterdag 18 augustus 2012

essence komt met iets nieuws.

De nieuwe kleurtjes.
hoi iedereen.
het is super lekker weer, bijna gewoon te heet, (: super chill.
maar dat wisten jullie zelf ook al. wat wil ik vandaag doen. ehmm ja.
de nieuwe COLOUR EN GO collectie van essence.
ik koop de laatste tijd bijna alleen maar essence, ik weet niet eerst was het altijd hema, maar ik probeerde essence en dat vond ik superbudget en prijskwaliteit gewoon goed. maar er is iets nieuws. colour en go nagellak zit in een nieuw jasje. ik vind het zelf niet nodig, en volgensmij zijn het bijna allemaal dezelfde kleurtjes. hier wat pictures.









                              
Dit is 2x sweet as candy, volgensmij, dus er is niet heel veel veranderd qua dekking enzo. 3en gewoon redelijk dezelfde kleur. ik vond de andere lakjes prima, maar die waren ook allemaal al op in de vakken van essence, maar als het dan echt moet okee, de prijs is ook wat gestegen eerst 1,29 nu volgensmij 1,69 maar er zit ook wel meer inhoud in, jammer essence ik vind het niet het idee, maarja ...
WAT VINDEN JULLIE ?
Liefs Romy.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten