zondag 1 juli 2012

aarbeien nagels


 Hoi allemaal vandaag een post over aardbeien nagels,. de laatste tijd ben ik veel met nail art en mijn nagels en vandaag doe ik dan mijn aardbeien nagels. veel plezier en deze is echt te proberen,
xoxo
1. Maak je nagels goed schoon met nagellak remover en vijl ze dals dat nodig is               2.begin met een base coat die heb ik er niet bij gezet maar wel gebruikt.
3 Laat de base coat drogen en doe daarna een rode lak op je nagels probeer het witte deel van je nagels niet te lakken.
4. Laat het goed drogen en begin met het groen op dit doe ik met een stift. ik smeer dan watnagellak op een papiertje en ga er met mijn stift in, het witte deel van je nagels hoef je alleen te doen. hiervoor heb ik de groen van de neon kleuren van de action gebruikt ik maak nog haakjes in het groen,. zoals echte aardbeien hebben,
5. laat dit weer even drogen en doe er met een uitgedroogde stift gele puntjes\ korte streepjes op
Laaat alles goed drogen en doe er een base coat overheen en dit is het eindresultaat
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten