maandag 30 juli 2012

Praatje(:

Hallo mensen die dit lezen (:
ik ben een midweeekje naar rotterdam \ rijswijk. geweest,  en ik ben naar de primark geweest :D ik heb niet heeel veel gekocht maar het was daar mn eerste keer, verder heb ik nog wat andere productjes gekocht en zo, sorry dat ik zo lang niet meer heb gepost. maar dat kwam ook deels door die midweek naar rijswijk. Ik heb 2 dagen aan het strand gelegen, en ben erachter gekomen; ik ben geen strandmens. want ik hou het helemaal niet zo lang uit in de zon en als het dan een beetje waait, dan heb ikhet weer te koud en word ik helemaal gek van al die zandkorrels, verder was het heel leuk hoor. Even, als jullie mijn artikelen lezen willen jullie dan asjeasje blieft even een reactie erbij zetten, want nou, ehmm. ik weet niet zo goed of ik wel kijkers heb. en ja ik weet het het is niet goed om dat te vragen omdat ik het zelf moet opbouwen enzo maar ik wil julllie vragen om mij misschien een beetje aan je vrienden te laten zien wat blogs zijn enzo. want ja ik ben een beginnende blogger en moet nog best wat leren van het bloggen,

Als jullie willen weten waarom ik geen youtube filmpjes maak. nou dat komt omdat ik nog niet zo succesvol ben en ik ben daar zo ontzettend slecht in enzoo.

najaa ik ga weer.
xoxoxoxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten