vrijdag 20 juli 2012

Groningen (:



hoi iedereen,
Ik ben een tijdje geleden naar groningen met lisa geweest want ik logeerde bij haar in haar vakantiehuisje.
toen heb ik een aantal dingen geshopt! in groningen (:
Hier de foto's`!

Uilen oorbellen ik wou ze al zo lang ! 1 euro bij six je moet wel je hoofd even draaien sorry :$

De uiltjes en deze goude diamantjes hoorden bij elkaar dus deze kreeg ik er ook nog bij.

ik heb een leuk zomerjurkje bij de h&m gekocht voor maar 7 euro. De achterkant is wat lager

Ik ben zo blij met dit topje, van de america today, je kan hem streppless dragen en met bandjes, hij was maar 15 euro inplaats van 25 euro

Dit shirt van de zara voor 7,50 ook in de sale, ik vond h''m wel grappig.

Dit roze shortje heb ik nog voor 3 euro bij de h&m gekocht en ga ik gebruiken als pyamabroekje (:

Dit is een hele lekkere body butter van de i love... collectie, hij was 7 euro.



Dit waren de dingen die ik gekocht heb in groningen verder heb ik nog een armbandje gekocht bij FRIS! als je in groningen bent moet je daar echt even kijken.
Lieefs.
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten