donderdag 19 juli 2012

Summer pictures(:




Hoi ,

ik wil jullie als eerste mijn excuses aanbieden omdat ik hier heel lang niet meer op heb gezeten
dat komt omdat ik afscheid ging nemen van de basisschool en ik was een tijdje op vakantie mee met een vriendin dus sorry daarvoor.vandaag foto's die mij doen denken aan de zomer en bij elke foto een tekstje.
weg met die lange t-shirts en lekker gaan voor de blouses, topjes en slippers.
op een terrasje wat drinken en misschien wel wat eten.
ongeloofelijk veel nieuwe ijsmaken uit proberen.
lekker veel zomerse drankjes & smoothies drinken.
lekker luieren en genieten in het gras.
op vakantie gaan en nieuwe dingen en plekken ontdekken van de wereld.





die zon in je ogen wat je bijna blind maakt.

gezellig met je vriendinnen naar het strand.



Liefs Romy & Lisa.

Lisa gaat hier binnenkort ook soms wat posts op schrijven(:
ze gaat nu eerst 2 weken op vakantie dus eventjes wachten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten